Intern Schalen: People & Organisation

Waarom

Als scale-up vormt het ontwikkelen van leiderschap vaak een uitdaging. Je bedrijf moet immers niet alleen extern groeien – meer klanten, meer omzet – maar ook intern professionaliseren.

 

Het motiveren, betrekken, ontwikkelen, stimuleren en doen groeien van medewerkers gaat niet vanzelf en moet, zeker in de groeifase, goed gekaderd worden. Daarnaast vormt het aantrekken, behouden en ontwikkelen van talent een extra uitdaging. Als digitale scale-up doorloopt je bedrijf immers een aantal fases waarvoor nieuwe of andere profielen nodig zijn.

Gedurende dit traject van 4 dagen voorzien we verschillende workshops op maat, afhankelijk van de specifieke behoeften van jouw organisatie.

 

We bekijken je huidige en toekomstige groeifases, en bieden ondersteuning in het vertalen naar een concreet beleid. Dit doen we door gebruik te maken van coaching sessies, workshops, tools en systemen om het leiderschap, het management en je organisatie in zijn geheel te versterken.

Met de hulp van een multidisciplinair team (HR, juridisch, …) kunnen we je verder helpen rond de verschillende thema’s waar je als leidinggevende mee worstelt.

Programma

Een traject doorloopt gewoonlijk volgende fasen:​​

Intake

Het helder krijgen van de behoefte(n) is een belangrijke eerste stap. Welke visie wil je als bedrijf uitdragen, waar sta je, wat is er nodig, wat zijn de struikelblokken?

Actieplan

Samen met jou wordt er een actieplan uitgewerkt. We bepalen een programma op maat van jouw behoeften. We kijken wie er vanuit jouw organisatie best deelneemt, om de succesfactor te vergroten.

Begeleidingssessies

Tijdens de workshops, individuele coachings en trainingsmomenten worden vaardigheden en skills ontwikkeld, organisatiestructuren bijgesteld, systemen en tools geïmplementeerd.

selectiecriteria
  • Je bent founder, co-founder of CEO.

  • Je brengt een digitaal product op de markt.

  • Je hebt de fase van product/market fit bereikt en bent klaar om te groeien. Dit betekent dat je een markt hebt gevonden voor jouw product, je een aantal klanten hebt, je team groeit en je bedrijf kan rekenen op een stabiele omzet. Kortom: je bent de fase van startup ontgroeid.